پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2410
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

به گزارش آی‌فیلم، چهار فیلم سینمایی، دو مستند و یک فیلم کوتاه از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهند آمد. «کارو»، «منصور»، «مصلحت نظام» و انیمیشن «پسر دلفینی» آثار سینمایی سازمان اوج در جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شوند. همچنین مستند‌های «کمیته» و «دستمال سرخ ها» در بخش آثار مستند این جشنواره به شمار می‌آیند. فیلم کوتاه «من آمریکایی هستم» نیز در بخش فیلم کوتاه به نمایش در می‌آید.

ثبت نام اهالی رسانه برای تماشای آثار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از روز سه شنبه ۳۰ دی آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۳ بهمن ادامه خواهد داشت. همچنین، راه یافتگان به بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر این دوره از جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۰ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی برترین بازیگر طنز در مرحله دوم

جدیدترین سریال آی‌فیلم در صفحه کودک و نوجوان

ایوب دهقانکار مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران از عرضه ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از یکم تا ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، خبر داد.

فیلم سینمایی «سرزمین شگفتی والی» با بازی «نیکولاس کیج» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

ا.ا / ط ه

نظر شما
ارسال نظر